• (+420) 728 948 479
  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Co jsme dělali o letních prázdninách ve franšíze Doučování Doma. Jak rozvíjet svůj business i o prázdninách

Co jsme dělali o letních prázdninách ve franšíze Doučování Doma. Jak rozvíjet svůj business i o prázdninách

S posledním červnovým týdnem skončí obvykle převážná část klientů na výuku u Doučování Doma. Zůstanou dospělí, kteří se k nám chodí učit cizí jazyky a pilní studenti, které jazyk prostě baví a nechtějí se ho na dva měsíce vzdát. Pak přijdou tzv. „opravkáři“. Opravují své studijní výsledky v rámci reparátů nebo nedostatečných maturit. Obvykle čeština a matika. Co ale se zbylým časem, kterého je během školního roku až nedostatek? S časem, kdy denně přijímáte a zpracováváte objednávky?

Tady je pár tipů, co děláme o prázdninách my v Doučování Doma a co mohou dělat (nejen) naši franšízanti:

  1. Příměstský tábor. Všechny ty děti, které chodí od září do června do školy, najednou nemají každodenní program. Rodiče jim ho prostě musí zařídit. Co s nimi? Základkové děti musí někdo hlídat, ty doma ještě nemohou být sami. Tak co jim uspořádat program, jak jinak u Doučování Doma, než spojený se vzděláním, samozřejmě formou hry? A pro ty starší možnost intenzivních jazykových kurzů. Pondělí-pátek. Ráno-odpoledne.
  2. Nová pobočka. Co když se dostanete do bodu, kdy zjistíte, že pobočka, matka v Hradci Králové už funguje svým vlastním životem a že se potřebujete postavit před novou výzvu? Otevřete si pobočku novou. V našem případě v Pardubicích. Tak jsme si našli prostory, zařídili nový web a už s koncem předchozího školního roku jsme o sobě začali dávat vědět. Kroků, které je k úspěšné pobočce třeba splnit, je více a k tomu právě slouží provozní příručka franšízingu Doučování Doma. Tam to všechno je. My ji máme. My jsme ji tedy původně připravili pro vás, ale teď ji využíváme sami pro sebe. Uvidíme se od 1. září v Pardubicích. (P.S. Objednávky přijímáme už teď 😊 )
  3. Rozvíjíme kontakty. Pojďme si to říct otevřeně. Jakékoliv podnikání je o kontaktech. Když jich máte dost, máte dost i zakázek. Jde především o důvěru. Jsou to lidi, které znáte a oni znají vás. Vědí, co děláte a když zrovna hledají doučko z matiky pro svého syna, proč by se dívali jinde, když už to dělá Míša v Doučování Doma? Možností jak získat nové kontaktů je spousta. To bylo vydalo na samostatný článek. Od golfového turnaje, přes networking až po degustaci vína. Doučování Doma zatím vyzkoušelo následující: 

Ke každému bych se mohla rozepsat, kde se mi co líbí a kde ne. Ale protože každý reagujeme na jiný druh interakce, nechám na vás kluby vyzkoušet – a to i na návštěvnické bázi bez nutnosti stát se členem – a pak to třeba probereme u podpisu franšízingové smlouvy pro vaši novou pobočku. 😊

  1. Soutěžíme neboli ještě jednou rozvíjíme kontakty, ale trochu jinak. Není nic lepšího k podpoření tzv. „brand awarness“ než výhra v podnikatelské soutěži. Říkáte si, že to není pro vás? Že podnikáte jen chvíli, nemáte za sebou desítky zaměstnanců a milionové obraty měsíčně? Chyba. Množství takových soutěží staví především na dobrém nápadu a jeho realizaci, na vaší houževnatosti a píli. Na srdci, které do podnikání vkládáte. Bude vás to tedy stát trochu času, protože přihlášky bývají vcelku obsáhlé, ale nic víc. Žádné dokládání papírů nebo běhání po úřadech. Doučování Doma se letos přihlásilo do třech projektů, které všechny vrcholí během letních prázdnin. 

Vyhrát soutěž je super, to si nebudeme lhát. Nicméně skutečně nejde o výhru samotnou – ceny nemívají vysoký finanční charakter nebo hmotnou hodnotu, ale těch dveří, kolik vám to může otevřít,.. A když nevyhrajete, tak co? Zaprvé, vaše přihláška prošla tolika rukama, že i to samo o sobě je dobrá reklama a za druhé, alespoň máte cíl a challenge do dalšího ročníku.

  1. Vzděláváme se a hledáme nové možnosti. Při plánování pobočky v Pardubicích jsme v rámci výše zmíněného networkingu narazili na startovací vouchery. https://paradnikraj.cz/nove-dotacni-programy-pardubickeho-kraje-podpora-realizace-rozvojovych-projektu-v-problemovych-regionech-pk/ 

A jak jsem se tak prokousávala veškerou dokumentací s tím spojenou, zjistila jsem, že dotační tituly, ať už v rámci města, kraje nebo EU, jsou vypisovaný pro různé projekty v různé časy na různých místech a necílí jen na velké firmy – rozuměj desítky až stovky zaměstnanců – ale i na malé firmy nebo začínající podnikatele. A tak se učíme. Kde o co můžeme zažádat, abychom ve výsledku mohli zkvalitnit naše služby, nabídnout je třeba i za nižší ceny a být o krok napřed oproti konkurenci. Stojí za to. A kdyby vám ji prostě nepřiklepli? Tak zase platí pravidlo z bodu 4 – kolika lidem asi projde váš projekt pod rukou? 

Franšíza Doučování Doma nabízí spoustu možností rozvoje. Hledáme franšízanty do všech univerzitních měst v České republice a na Slovensku. A jak vidíte, tak se nemusíte bát „okurkové sezóny“. U nás se pořád něco děje. 😊


Česká asociace franchisingu

ČESKÁ ASOCIACE FRANCHISINGU (ČAF) je nezisková profesní organizace sdružující na národní úrovni poskytovatele franchisingu – franchisory a odborníky z oblasti práva a poradenství zaměřující se na problematiku franchisingu. ČAF vznikla v roce 1993 a jejími členy jsou jak velké a známé mezinárodní značky, tak i menší tuzemské franchisové systémy.

Kontakt

Česká asociace franchisingu, z.s.
Těšnov 5, 110 00 Praha 1

 (+420) 728 948 479
 caf@czech-franchise.cz

IČ: 49625811

Copyright © 2024 Česká asociace franchisingu