UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA

Společnost UGO trade s.r.o. provozuje fresh bary pod značkou UGOVA ČERSTVÁ ŠŤÁVA. UGOVA ČERSTÁ ŠŤÁVA je koncept provozoven zabývající se výrobou a prodejem ovocných a zeleninových čerstvě vymačkaných šťáv (tzv. freshů) a jogurtových koktejlů přímo před očima zákazníků. Další sortiment je tvořen unikátní točenou zmrzlinou a ledovou tříští vyráběnou přímo na provozovně z čerstvého ovoce podle vlastní receptury, dále pak ovocnými a zeleninovými saláty a wrapy. Čerstvé ovocné a zeleninové šťávy jsou synonymem zdravého životního stylu, proto si také společnost zvolila za své inspirovat lidi a ukazovat jim směr ke zdravějšímu životnímu stylu, který je navíc baví.
Společnost si klade ty nejnáročnější úkoly týkající se zákaznického servisu a dodržování vysokých hygienických standardů. Unikátní kombinace čerstvého ovoce a zeleniny jsou sestaveny v souladu s nejnovějšími trendy v oblasti zdravého životního stylu. Kombinace ovoce jsou jedinečné svou lahodnou chutí a vysokým obsahem vitamínů.
Společnost je průkopníkem nových trendů v segmentu fresh barů v ČR a jedním z vůbec prvních provozovatelů fresh barů. Díky již 9 letým zkušenostem je dnes tato společnost schopna přizpůsobit dispozici a provoz baru s čerstvou šťávou konkrétním místům dle jeho prostorových a marketingových specifik, pravidelně obohacuje stálou nabídku o sezónní a speciální produkty, neustále vyvíjí používané marketingové nástroje, zajišťuje pro svou franchisingovou síť kvalitní dodavatelsko-odběratelské vztahy, nákladově optimalizuje, pravidelně reportuje a kontroluje činnost franchisanta. Na základě již realizovaných projektů se snaží chránit franchisanta před vlivy, které by mohly negativně ovlivnit jeho podnikání. Každý franchisant je automaticky zahrnut do všech aktivit franchisora a čerpá tak synergické efekty vyplývající z provozování celé sítě. Společnost vnímá franchising především jako dlouhodobý vztah dvou obchodních partnerů, během celé spolupráce je s franchisingovým partnerem v úzké spolupráci, její prioritou je ve franchisingu utvářet pouze dlouhodobé a funkční obchodní vztahy a proto přikládá výběru vhodného franchisanta náležitou péči. Za posledních 5 let prošel segment s fresh nápoji nebývalým vývojem. Původcem mnoha změn v tomto oboru je právě UGO trade s.r.o.


Skupina:Není členem ČAF
Druh činnosti:Gastronomie
Původ franchisy:Lokální
Velikost vstupní investice:více jak 500.000 Kč
Rok zahájení v ČR:2005
Rok zahájení v zahraničí:2010
Počet vlastních provozoven v ČR:19
Počet franchisových provozoven v ČR:33