Subway logo

Řetězec Subway představil minulý týden novinky, se kterými původně počítal již začátkem dubna.


  • Easy Subs posilují tzv. value platformu, tři sendviče s jednodušší recepturou za výhodnou cenu
  • Prodeje řetězce v ČR zvolna narůstají a některé restaurace se již těší z loňských čísel
  • Rozvozy se od března 2020 navýšily o 100%

Řetězec Subway představil minulý týden novinky, se kterými původně počítal již začátkem dubna. Přestože situace v restauracích není ještě zcela ideální, tyto novinky jsou právě nyní to pravé. Jedná se o posílení tzv. value platform, čili produktů s velice příznivou a dostupnou cenou. Cena může být v nadcházejících měsících důležitý rozhodovací faktor pro více lidí než dřív.

Během toho, co se řetězec Subway dlouho zaměřoval na propagaci svého hlavního menu, tak zároveň usilovně pracoval na tom, jak rozšířit svou nabídku, aby se stal přitažlivým pro nové zákazníky. Přišel s produktem, který je zjednodušenou verzí hlavních sendvičů, s cílem pomoci osmělit se novým zákazníkům, kteří by chtěli produkt teprve poznat. V našich zeměpisných šířkách totiž není zvykem za sendvič platit stejně jako za hotová jídla, přestože chuťově a výživově se jídlu na talíři v klidu vyrovná. „Naše nové Easy Subs jsou tři odlehčené sendviče, dva masové a jeden vegetariánský, jako vždy doplněné zeleninou, sýrem a omáčkou. Value pro nás znamená kvalita za dobrou cenu. Rádi bychom, aby zákazníci naše produkty ochutnali a pak se rozhodli poznat plné možnosti našeho celého konceptu, sendviče, wrapy a saláty připravené přímo před vámi podle vašich představ,“ řekl jeden z tvůrců platformy, ředitel značky Subway pro střední a východní Evropu Martin Princ.

Chybí studenti i lidé z kanceláří

Restaurace Subway se stejně jako jiné provozy, ať už světové nebo lokální, v dobách přísných opatření proti šíření covid-19, snažily utržit co nejvíce rozvozem.  Tímto směrem bude pokračovat i v budoucnu. Již nyní je patrný nárůst rozvozů o 100 % v porovnání s hodnotami před březnem 2020.

Od 25.května centrála pečlivě sleduje čísla a porovnává rozdíly prodejů mezi jednotlivými restauracemi. „Restaurace v některých obchodních centrech jsou již na loňské úrovni prodejů. V dalších nám chybí zejména studenti a také lidé z kanceláří, kteří často ještě pracují z domova. V Praze se k tomu přidávají chybějící turisté a obecně cestující lidé, což pociťuje zejména naše restaurace na hlavním nádraží,“ shrnuje Martin Princ.

„Průměr prodeje za celou ČR se nejvíce propadl na začátku dubna, kdy jsme byli na pouhých 13 % v porovnání se stejným týdnem v loňském roce. Od začátku května se procentuálně čísla jen zlepšují, po prvních uvolnění v průměru asi o 5 % týdně,“ sdílí Princ.

Pro více informací kontaktujte:

Eva Papánková
Komunikace s médii
E-mail: e.papankova@seznam.cz
T +420 602 278 880

Irena Schlosserová
Subway Communication Specialist
E-mail: schlosserova_i@subway.com
T +420 728 645 057

Fotografie k tématu: https://we.tl/t-Wr3wKtAFa0  (odkaz platný do 29. června 2020). Zdroj: Subway

O značce Subway®

  • Řetězec restaurací Subway nabízí čerstvě připravené sendviče, wrapy a saláty ve více než 100 zemích světa, ze svých ingrediencí vytvoří přes sedm milionů sendvičů denně. Řetězec je zdravější alternativou klasickým fast-foodům, hosté si své sendviče, saláty a wrapy mohou naplnit různými masovými i veganskými proteiny a mnoha druhy zeleniny.
  • Značka byla založena v USA před více než 55 lety Fredem DeLucou a rodinným přítelem Petrem Buckem a je stále soukromou firmou, která pracuje s více než 21 tisíci franšízovými partnery na světě.
  • Subway vstoupil na český trh v roce 2004 a nyní má 14 otevřených restaurací. V Evropě je přes 5,500 restaurací na 35 trzích.

Praha, 22.června 2020