Alternativní popis obrázku

Síť CENTURY 21 hlásí opět rekordní počet podepsaných franšízových smluv za poslední měsíc. „V předchozích dvou týdnech jsme podepsali 7 franšízových smluv, což se v České republice CENTURY 21 za sedmiletou historii podařilo podruhé.


5 franšíz je nových a u 2 franšíz došlo k prodloužení na další období. Díky tomu se CENTURY 21 v následujících měsících rozroste o další realitní kanceláře zejména ve velkých městech.“ uvádí generální ředitel sítě realitních kanceláří CENTURY 21 v České republice Lubomír Milek.

CENTURY 21 v České republice nastartovala znovu výrazný růst

Expanze CENTURY 21 za posledních 12 měsíců nabírá na obrátkách. Zlom nastal přesně před rokem s příchodem Lubomíra Milka na pozici generálního ředitele. Od té doby se podařilo podepsat franšízovou smlouvu s více než 10 novými franšízovými partnery. Zejména ve větších městech jako jsou Praha, Brno, Ostrava, Hradec Králové, Pardubice a dalších se otevřely nové kanceláře nebo jejich otevření proběhne v následujících měsících. CENTURY 21 mělo na počátku roku v Praze již 14 kanceláří, další 3 byly otevřeny v prvním pololetí a minimálně jednu stihne otevřít do konce roku. V Brně působí pod značkou 4 realitní kanceláře a do konce roku otevřou další dvě. „I když máme ve velkých městech oproti naší konkurenci tak velký počet kanceláří, otevíráme další s ohledem na lokality našich stávajících obsazených míst a dosažení vedoucího tržního podílu. V Praze, Brně i dalších krajských městech máme prostor pro další franšízy a růst tržního podílu.“ vysvětluje Lubomír Milek.

Velký počet realitních kanceláří pod jednou značkou je pro franšízanty a makléře CENTURY 21 výhodný zejména z důvodů společného marketingu, tržní síly a sdílení know-how. Sloučením investic do marketingu si mohou franšízové realitní kanceláře dovolit silnou reklamu, kterou by si samostatná kancelář nikdy dovolit nemohla. Stejně tak je to s vyjednáváním dodavatelských cen nebo sdílením know-how. Za poskytování značky, tréninku, školení, marketingu, IT systému, dodavatelského systému a podpory hradí jednotlivé realitní kanceláře centrále franšízové poplatky.

„Naše expanze tímto měsícem nekončí. Předcházelo jí velké úsilí na vylepšení dodavatelského systému, zakomponování plošného homestagingu ve všech našich kancelářích, zavedení e-learningu, spuštění nových webových stránek, implementace cenových map do standardů práce realitních kanceláří, silná podzimní kampaň a další prvky našeho systému byly pouze nutnou podmínkou k výrazné expanzi v dalším období. V tichosti jsme připravovali všechny tyto nástroje, abychom je mohli poskytnout našim stávajícím i novým franšízovým partnerům“ dodává Milek.

CENTURY 21 roste nejen v počtu realitních kanceláří, ale nabírá také nové makléře a zvyšuje obrat

CENTURY 21 v České republice zaznamenalo nárůst v počtu makléřů o 9 procent, v produkci stávajících realitních kanceláří, tedy růstu obratu svých franšíz, o více než 25 procent v meziročním srovnání.  

CENTURY 21 expanduje také výrazně v Evropě

CENTURY 21 se rozšiřuje také do dalších zemí v rámci Evropy. V roce 2012 vstoupila do sousedního Německa a k dnešnímu dni je otevřených 34 realitních kanceláří. V dalších letech by měla síť realitních kanceláří CENTURY 21 obsadit také další okolní země v rámci střední Evropy a severských zemí, kde dodnes ještě nepůsobí.  V současné době nejrychleji rostoucími trhy CENTURY 21 v rámci Evropy jsou Francie, Španělsko, Portugalsko, Turecko, Německo a Česká republika. Jedním z hlavních důvodů další expanze je skutečnost, že se značce CENTURY 21 na evropských trzích daří. Ve Francii je lídrem trhu s více než 800 realitními kancelářemi. Vedoucí pozici má také v Belgii s přibližně 170 realitními kancelářemi.

Více čtěte v přiložené TZ.

Přiložené soubory: