Subway logo

Po týdnech omezeného nebo i žádného provozu se restaurace Subway chystají na otevření. Výdejní okénka tak po 25.květnu opět nahradí otevřené dveře provozoven vítající zákazníky. Pro zákazníky Subway je typické, že si vybírají ingredience do svého jídla hlavně očima z nabídky v předním pultu. A ta se od okénka špatně popisuje.


K dnešnímu dni jsou pro výdej otevřené restaurace v Karmelitské a Jindřišské ulici a v ulici Na Poříčí v Praze. V provozu jsou také restaurace na dálničním odpočívadle Rohlenka a na Zelném trhu v Brně. Po 25. květnu přibudou všechny ostatní restaurace v Praze včetně restaurace na Hlavním nádraží, která ovšem omezí své otevírací hodiny kvůli nižšímu počtu cestujících. Moravské restaurace v Brně, Olomouci a Ostravě se snaží otevřít také termínu v souladu s rozhodnutím vlády ČR.

Společnost se během opatření proti covid-19 rozhodla pozastavit většinu svých marketingových aktivit, což se dotklo i původně chystaných změn v menu. Jediné větší překvapení po znovuotevření tak budou pouze dva osvědčené sendviče s krůtím masem, které se firma rozhodla vrátit na základě průzkumu mezi majiteli svých restaurací. I když sendviče s krůtím masem neměly výraznější tržní podíl, chyběly zákazníkům, kteří preferují drůbeží maso a chtějí rozmanitější výběr.

V celé oblasti střední a východní Evropy, kterou Subway spravuje, má nyní zavřeno okolo 40 % restaurací. Na uvolnění tak čekají nejen individuální franšízanti, kteří již netrpělivě očekávají své zákazníky, ale i samotná společnost, jejímž příjmem jsou právě poplatky z obratu restaurací.

Pro více informací kontaktujte:

Eva Papánková
Komunikace s médii
E-mail: e.papankova@seznam.cz
T +420 602 278 880

Irena Schlosserova
Subway Communication Specialist
E-mail: schlosserova_i@subway.com
T +420 728 645 057

O značce Subway®

  • Řetězec restaurací Subway nabízí čerstvě připravené sendviče, wrapy a saláty ve více než 100 zemích světa, ze svých ingrediencí vytvoří přes sedm milionů sendvičů denně. Řetězec je zdravější alternativou klasickým fast-foodům, hosté si své sendviče, saláty a wrapy mohou naplnit různými masovými i veganskými proteiny a mnoha druhy zeleniny.
  • Značka byla založena v USA před více než 55 lety Fredem DeLucou a rodinným přítelem Petrem Buckem a je stále soukromou firmou, která pracuje s více než 21 tisíci franšízovými partnery na světě.
  • Subway vstoupil na český trh v roce 2004 a nyní má 14 otevřených restaurací. V Evropě je přes 5,500 restaurací na 35 trzích.

Praha, 18. května 2020