Brands&Stories logo

Brands&Stories podporuje značky svými cenami na historickém minimu.

 


Právě vyšlo jarní vydání magazínu Brands&Stories, který už více než 10 let vypráví příběhy značek, propojuje nabídky frančíz na našem trhu se zájemci o licence a inspiruje odborníky v retailu. Elektronickou verzi tohoto vydání si můžete stáhnout na tomto odkaze - https://www.pribehyznacek.cz/Archiv.html.

Už poslední krize ukázala, že rušení či markantní omezení výdajů na reklamu, bylo velmi krátkozraké. Subjekty, které posilovaly povědomí o svojí značce i v nepříznivé době, měly po krizi konkurenční náskok a zastínily své konkurenty v útlumu. „V době pandemie je myšlení lidí podobné – co nejrychleji zastavit všechny marketingové výdaje,“ reaguje šéfredaktorka a vydavatelka magazínu Blanka Bukovská.

Proto Brands&Stories přichází se speciálními „Mimořádnými cenami“, které jsou na historickém minimu za dobu fungování magazínu a díky kterým jsou prezentace pro značky ještě dostupnější. „Snažíme se takto vyjít značkám vstříc. Chápeme, že situace není snadná, ale to nejhorší, co teď mohou majitelé udělat, je zaškrtit veškeré marketingové výdaje a ohrozit tím existenci  subjektů podnikajících v reklamní branži. Značky, které se se situací vypořádaly lépe, ať už z pohledu vyšší aktivity na sociálních sítích, online provozu či jednoduché vzájemné pomoci, ovládnou trh po krizi,“ upozornila Blanka Bukovská. „Udržovat alespoň základní povědomí o značce je klíčové pro dlouhodobé přežití v konkurenčním prostředí.“

Brands&Stories je odborný tištěný B2B magazín o značkách, konceptech kamenných obchodů a marketingu at-retail. Díky svému zaměření je ideálně koncipován i pro franchisové systémy, které již na našem trhu jsou a hodlají expandovat nebo pro franchisory, kteří teprve  na český trh přicházejí. Na stránkách Brands&Stories mohou prezentovat svůj koncept a nabízet ho čtenářům, kteří představují potenciál možných franšízantů.

Brands&Stories vychází 4krát ročně a je distribuován jako direct mail na stoly marketingových manažerů, majitelů a ředitelů firem. Je také českým garantem světové soutěže EuroShop RetailDesign Award. Časopis je mediálním partnerem oborových sdružení, asociací, veletrhů, konferencí a jiných akcí. Je také přidruženým členem ČAF.

Více informací o Brands&Stories na www.pribehyznacek.cz nebo http://www.czech-franchise.cz/clen/brands-and-stories.

Máte-li zájem o prezentaci své značky v časopise Brands&Stories pište na redakce@pribehyznacek.cz.