Business for Breakfast

Franšíza Business for Breakfast (BforB) oslaví v roce 2019 výročí 10 let fungování na českém trhu. Za tu dobu dokázali její franšízanti vybudovat 53 podnikatelských klubů s více než 550 členy. Stále je však kam růst, a tak síť hledá další partnery, díky nimž by mohla proniknout do dalších regionů a pomáhat tak malým a středním podnikatelům v nich.

 


V současné době nabízí BforB k prodeji franšízu v Plzni, která má již svůj základ v podobě 12 členů. Nový plzeňský franšízant tak nebude muset začínat zcela od nuly a bude moci navázat na dosavadní působení konceptu v tomto regionu. „Další lokalitou, která nás zajímá, je Středočeský kraj, který díky své velikosti skýtá pro franšízového partnera velký potenciál,“ prozrazuje Kamila Zárychtová, zakladatelka a ředitelka společnosti Business for Breakfast Česká republika.

Nedávno síť otevřela podnikatelský klub BforB v Ústí nad Labem, kde v tuto chvíli vzniká velmi zajímavá podnikatelská základna. To vše ve spolupráci s místním coworkingovým centrem Node5, za nímž stojí známý český podnikatel Martin Hausenblas. „V této spolupráci vidíme velkou budoucnost v Ústeckém kraji, myslím si tedy, že je ten nejvyšší čas, abychom zde našli šikovného franšízanta, pro kterého bude podpora místní podnikatelské komunity důležitá,“ doplňuje Kamila Zárychtová.

Úkolem franšízového partnera BforB je v první řadě budování podnikatelských klubů v jeho regionu a péče o jejich členy. Cílem každého franšízanta totiž musí být spokojenost členů a to, aby se jim členství v klubu dařilo využívat co možná nejvíce. Ruku v ruce s tím tak jde jejich vzdělávání v této oblasti. Nedílnou součástí jejich práce je pak lokální marketing zaměřený na rozšiřování jejich členské základny, protože jsou to právě členové, kdo pomáhají franšízantům k úspěchu. A to doslova.

Jsou to totiž členské příspěvky, ze kterých je franšízant „živ“. Franšízantův příjem se tak přímou měrou odvíjí od počtu členů v jeho klubech a jimi placených ročních členských příspěvků. Franšízoví partner by tak měl usilovat o maximální spokojenost svých členů, protože jen spokojení členové rádi obnoví a prodlouží členství v klubu. „Některé naše franšízy dosahují opravdu výborných výsledků, co se obnovy členství týká. Není výjimkou, že některé kluby dosahují až 80% obnovení členství. To je pak pro jejich majitele velmi zajímavým příjmem, se kterým mohou počítat do budoucna,“ vysvětluje Kamila Zárychtová.

Koncept BforB je založen na několika velmi důležitých hodnotách, jež jsou důležité pro rozvoj každého člena. Mezi ně patří dlouhodobá aktivní spolupráce mezi podnikateli, spolehlivost, důvěra a prostor pro osobní komunikaci. Jen díky jejich následování může BforB beze zbytku naplňovat své motto: „Měníme atmosféru podnikání v Česku!“ Co se týče dalších plánů sítě, jsou poměrně jednoznačné – ve spolupráci s kvalitními franšízanty rozšiřovat podnikatelskou základnu BforB. Pravdou totiž je, že čím více lidí bude nakloněno spolupráci založené na hodnotách, které BforB zastává, tím lépe se bude v České republice podnikat.

Zaujal vás koncept BforB? Chtěli byste se stát jeho součástí? Ozvěte se nám, rádi vám zprostředkujeme další informace.

Kamila Zárychtová

Zakladatelka a ředitelka Business for Breakfast Česká republika

kamila@bforb.cz

+420 608 066 363

BforB
BforB
BforB
BforB
BforB