MBI, přední světový franšízor, nezávislý zprostředkovatel finančních služeb a finančního poradenství, ve spolupráci se společností Trend One právě vydává nový Trend Report. Zpráva se zabývá některými z nejzajímavějších zákaznických trendů a příklady inovativních technologií světově proslulých společností.
Počínaje nákupem s pomocí aplikace Snapchat, přes potravinové obaly, které umějí nabíjet telefony až po využití Facebooku jakožto platformy pro streamování her. Nová zpráva od společnosti Trend One ukazuje, že značky vyvíjejí řešení, která zákazníkům umožňují propojení reality s digitálním světem a zároveň splňují jejich požadavky na mobilitu, integraci a konektivitu.
Nákupy se Snapchatem
Řetěz s kosmetickými produkty Sephora nyní svým zákazníků umožňuje nakupovat prostřednictvím aplikace Snapchat. Stačí vybraný produkt vyfotit a nahrát jej do aplikace ShopStyle. Ta výrobek rozpozná a vyhledá příslušnou webovou stránku, kde si zákazník vybere barvu či velikost a dokončí nákup.
Facebook – platforma pro streamování her
Facebook se spojil se společností Blizzard – propojí novou funkci Facebook Live a novinku od herního studia Overwatch. Uživatelé Facebooku tak budou moct na svém účtu vysílat hru přátelům a fanouškům, sdílet s nimi relevantní obsah a živě hru komentovat.
Potravinové obaly, které nabíjí smartphony
V rámci propagační kampaně na menu 5 v 1, prodává KFC v Indii jídlo v krabičce, která obsahuje kromě rychlého občerstvení také zabudovaný kabel a nabíjecí stanici. Krabička dostala název „Watt Box“ a má dva USB porty, které umožní nabití jakéhokoliv telefonu se systémem Android nebo iOS.
Chytré tenisky nahradí inteligentní příslušenství pro fitness
Lenovo vyvinulo chytré kecky, které mohou nahradit inteligentní příslušenství pro fitness. Počítají ušlé kroky, dobu běhu, spálené kalorie a tepovou frekvenci. Boty jsou spojení s aplikací, která data analyzuje a zobrazuje. Zároveň pomocí emotikonů zobrazují náladu jejich majitele.
Voděodolné bezkontaktní platební karty
Rakouská Erste Bank nabízí svým klientům kormě klasické bezkontaktní platební karty další alternativy NFC plateb. Kromě nálepky, která se už běžně v Česku používá, vyvinuli i takzvanou mikro kartu, kterou lze vložit do speciálního plastového náramku. Jedná se o nejmenší, voděodolnou debetní kartu na světě. Náramek najde využití jako náhrada peněženky zejména při sportovních činnostech nebo na festivalech. Klienti mohou pomocí karet podporujících technologii NFC také bezkontaktně vybírat peníze z bankomatů.
Další technologie v novém Executive MBI a Trend One reportu:
O společnosti MBI
MBI je přední světový franšízor, nezávislý zprostředkovatel finančních služeb a finančního poradenství, s více než 25 lety zkušeností z finančního odvětví. Od roku 1989, kdy společnost založil Ing. Alexander Schaufler, získala MBI už pře 1 milion klientů ve střední Evropě, v jejich pobočkách působí přes 600 finančních expertů. MBI passport nabídku společnosti doplňuje o lifestylové služby a produkty a zároveň zpřístupňuje svému držiteli veškeré služby společnosti MBI. Více informací najdete na www.mbi.cz.