OK POINT

Praha, 18. října 2017 - Vkladomaty na franšízových pobočkách OK POINT si rychle získaly přízeň klientů. V průměru na nich klienti provedou více než osm tisíc transakcí měsíčně napříč aktuální sítí 20 vkladových bankomatů. Vklady z toho tvoří téměř dvě třetiny (65 procent), což svědčí o mimořádném zájmu především ze strany klientů mBank. Měsíčně klienti vloží tímto způsobem na účty mKonto a mKonto Business přes 80 milionů korun..


První vkladomaty, které vznikly v rámci strategického partnerství Broker Consulting a mBank, se na franšízových pobočkách OK POINT objevily na počátku března letošního roku. Od té doby se jejich síť rozšířila na celkové dvě desítky a dále roste. Do konce roku 2017 se bude jednat o více než 30 obchodních míst OK POINT, jejichž součástí je právě vkladový bankomat.

„Hotovostní operace byly pro mBank novinkou. Proto nás velmi těší, že na zavedení vkladomatů ve spolupráci s Broker Consulting klienti reagují pozitivně. Řada z nich si na jejich využívání zvykla, evidujeme přes 3700 klientů, kteří služby vkladomatů na OK POINTech využívají pravidelně,“ uvádí Bronislav Dvořáček, ředitel vývoje produktů a služeb mBank pro Českou republiku a Slovensko.

„Naši klienti si velmi oblíbili možnost využívat 24 hodin denně vkladové bankomaty v místech, kde se každodenně pohybují. Mezi ty vůbec nejvytíženější patří pražské bankomaty,“ uvádí Radim Štantejský, manažer projektu OK POINT, a dodává: „Například OK POINT ve Vinohradské ulici na Praze 2 franšízanta Jakuba Novotného patří mezi absolutní špičku z hlediska vytíženosti bankomatu, měsíčně zde zaznamenáváme kolem dvou tisíce transakcí.“

Stejně tak roste obliba této služby, se kterou společnost Broker Consulting v rámci OK POINTů přišla, také v dalších městech po celé republice. V Brně jsou v současné době tři OK POINTy, na každém bankomatu dochází k pravidelným měsíčním nárůstům jak vkladových transakcí, tak výběrů. Meziměsíčně registruje celkový nárůst využití těchto služeb téměř o 12 %.

Průměrný vklad představuje částku více než 15 tisíc korun. Služba bezplatného vložení hotovosti je využívaná nejen ze strany fyzických osob, ale také ze strany podnikatelů, kteří v okolí OK POINTů provozují svoji činnost a využívají mKonto Business, které letos získalo zlatou příčku v Ceně podnikatelů oborové soutěže Zlatá koruna. Obě skupiny využijí dalších služeb, které nabízí profesionálně vyškolený personál osobních poradců v rámci OK POINTu.

OK POINTy jako nový fenomén v rámci finančního trhu v České republice

Koncept franšízových poboček OK POINT je místem, ve kterém mohou lidé sjednávat produkty a služby různých bank i pojišťoven a řešit realitní služby, aniž by museli navštěvovat několik různých filiálek. Jedná se o unikátní místo, jehož cílem je usnadnit klientům život a ulehčit jim orientaci v nepřeberném množství nabízených služeb. Propojuje se zde finanční plánování, bankovnictví s nízkými poplatky, dokonce i realitní služby. Tou nejpodstatnější výhodou OK POINTu je pak možnost sjednat si produkt nebo službu na míru v rámci aktuální nabídky finančních institucí, a to za nejvýhodnějších podmínek na trhu. Díky lidskému přístupu ke klientům a ochota spolupráce a diskuze nad jejich přáními a plány se může počet franšíz i nadále úspěšně rozrůstat.

Více o OK POINTech na www.okpointy.cz.

Kontakt pro média:

Viola Baštýřová
specialistka externí komunikace Broker Consulting
M: +420 776 210 599
E: tisk@bcas.cz

O společnosti Broker Consulting

Broker Consulting je jednou z největších poradenských společností na českém i slovenském trhu v oblasti financí a realit. Od roku 1998 získala na českém trhu důvěru více než 500 000 klientů. Poskytuje také služby přes 4 000 firmám. Služby společnosti Broker Consulting poskytuje přibližně 1200 finančních konzultantů ve více než 100 klientských centrech a kancelářích. Společnost přinesla na český trh řadu inovací. Jednalo se například o investice do otevřených podílových fondů se zamykáním zisků nebo unikátní produkty unikátního životního dopojištění, které umožňují pojistit smrt a invaliditu za zlomek obvyklých cen. Broker Consulting rovněž ve spolupráci s mBank vytváří síť franšízových poboček pod názvem OK POINT.

O mBank

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a díky tomu, že se pro ni rozhodlo již více než 600 000 klientů, je 5. největší bankou v ČR. V prosinci 2014 mBank přinesla inovativní mobilní aplikaci vytvořenou podle reálných potřeb klientů, která v nezávislém testu expertního serveru Tyinternety.cz získala zlatou příčku, a to především díky své rychlosti a uživatelské přívětivosti. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.